Головна  →  Новини  →  11 травня 2018, 15:40

Збір макетів для проекту «Соціальна реклама очима киян» триває до 20 червня

Управління з питань реклами у березні оголосило про старт проекту-ініціативи «Соціальна реклама очима киян». Мета проекту – зробити соціальну рекламу в столиці більш сучасною, такою, що звертає увагу громади на дійсно важливі питання.

На сторінці управління у мережі Facebook розміщено 5 тем, які були обрані користувачами на першому етапі. Наразі проходить збір макетів за обраними темами. Термін збору макетів – до 20 червня 2018 року включно.

Далі всі запропоновані макети будуть винесені на публічне голосування та за кількістю голосів будуть обрані найкращі роботи.

Надсилати макети необхідно на електронну адресу: reklama.kyiv@kmda.gov.ua або в повідомленнях на сторінці управління у мережі Facebook.

Головна вимога до оформлення – макет не має бути запозиченим, приймаються лише авторські роботи. Також бажано готувати макет одразу з адаптацією до біл-борда або сітілайта. Розширення для білборда при макеті 1:1 повинно бути не менше 30 dpi, для сітілайта – не менше 60 dpi.

Нагадаємо, за результатами голосування було обрано 5 тем для розробки макетів соціальної реклами, серед яких – безпека на дорогах (надання переваги у русі швидкій допомозі, використання дитячих автокрісел), боротьба із канцерофобією у суспільстві, пропагування традиційного лікування (звернення у лікарні, проходження хіміотерапії).

Стимулом для створення такої ініціативи стало те, що соціальна реклама повинна відображати реалії сучасного суспільства, наочно показувати те, що хвилює громаду на даний момент.

Перейти до спискуВерсiя для друку