Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Ймовірні причини руйнування Шулявського шляхопроводу — корозія бетоноконсолі та рух вантажівок

03 березня 2017 року

Ймовірні причини руйнування  Шулявського шляхопроводу — корозія бетоноконсолі та рух вантажівок

Сьогодні на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами депутати заслухали звіт генерального директора КК “Київавтодор” Олександра Густєлєва щодо ситуації навколо Шулявського шляхопроводу.

Естакада була побудована 1964 року, через 20 років її було реконструйовано, розширено смуги і відповідно збільшено транспортну частину. Як зазначають у КК “Київавтодор”, у 2004 році фахівцями ПАТ “Київсоюзшляхпроект” було визнано обмежено-працездатний стан шляхопроводу. А у 2005 і 2007 роках сталися дві масштабі пожежі.

“Останнє масштабне дослідження шляхопроводу було у 2013 році. На мосту з того часу проводились сезонні осінні і весняні обстеження. Останнього разу вони проводились у квітні і листопаді 2016 року”, - зазначив Олександр Густєлєв.

За його словами, ймовірними причинами руйнування частини пішохідної консолі Шулявського шляхопроводу, є корозія бетоноконсолі та динамічна дія великовагового транспорту, чи удару. Одразу після обвалу було проведено випробування придатності естакади для подальшої експлуатації.

“Було залучено відповідне фахове підприємство «Мостовий центр», яке провело відповідні випробування із залученням техніки Київавтодору. Залучені дві вантажівки, навантажені піском, по 33 тонни. Статичні навантаження показали, що великої зміни у конструкції не сталось, єдине – лише у місці обвалу. Це консолі, що є пішохідними технічними тротуарами. Вони складають 65-70 см. Це технічний тротуар для обслуговування шляхопроводу. Ніколи він не був для пішоходів”, - розповів Олександр Густєлєв. 

Наразі за Шулявським шляхопроводом, після руйнування частини консолі, відбувається щоденний постійний нагляд. Також заборонено рух великовагового транспорту.

Нагадаємо, за дорученням заступника міського голови — секретаря Київради Володимира Прокопіва, у КМР створять робочу групу, яка займатиметься встановленням об'єктивних фактів, що призвели до руйнування Шулявського шляхопроводу. 

А мер Києва Віталій Кличко доручив перевірити всі старі шляхопроводи й мости в столиці, визначити їхній технічний стан і ухвалювати рішення щодо подальших робіт і режиму експлуатації.

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]